Uitzwaaiborrel

4 juli 2014 - Helvoirt, Nederland

Na een fietstochtje met mijn zwager door het Brabantse land, gingen we thuis nog een bakkie koffie drinken. Ik volgde nietsvermoedend het spoor van mijn zwager. Toen ik in de Achterstraat kwam zag ik een aantal bekende auto´s en vermoedde ik dat er iets niet pluis was. Eenmaal door de poort werd mijn niet-pluis gevoel bevestigd.

Daar stond ik dan met mijn mond vol tanden.... Wat een verrassing, vrouwlief en kids hadden een feestje voor mij geregeld.

afscheidsborrelAlle mensen die me na staan zoals familie, collega´s, vrienden, buren, fietsmaten waren present en dus speciaal voor mij gekomen.

AfscheidsborrelEcht super! Ik ben verwend met leuke presentjes, boekjes, een mooie tekening, herinneringen aan NL (drop, stroopwafels, peperkoek), een overlevingspakket en zelfs een cadeautje om te zorgen dat ik weinig eenzame nachten heb in Zuid Amerika....

Gewoon het feit dat iedereen de moeite genomen heeft om even stil te staan bij mijn grote avontuur, was bijzonder.

1. Marco van Dongen:
    Joost,

Heel veel succes en vooral veel plezier, geniet van deze periode je hebt het verdiend.

Gr.
    Marco van Dongen
  2. Ernst Iedema:
    Joost,

We gaan je zeker volgen op deze bijzondere reis! Geniet ervan.
    Wij zullen hier het fietstempo woon/werk blijven opvoeren.
    We krijgen ook stees meer volgers, straks een heel peloton uit 's-Hertogenbosch :-)

Groeten,

Ernst
  3. Marijke Beset:
    Hoi Joost,
    Geweldig dat niemand zijn mond voorbij heeft gepraat zodat het voor jou echt een "overval" was.
    Nu nog even met het gezin weg en dan gaat het grote avontuur beginnen.
    Ik heb genoten en hoop dat jullie dat de komende week ook doen.
  4. Jan Hofsteede:
    20 juli 2014
    Succes Joost,
    Geniet ervan,
    Jan
  5. Margot & jan kemps:
    21 juli 2014
    Hoi Joost, Anita en kids,
    heel veel fiets- en ander plezier op je grote avontuur Joost !!
    en voor de thuisblijvers ook gewoon 'n fijne tijd..........
  6. Christ Pijnenburg:
    21 juli 2014
    Joost,
    Geniet van je 11.000 km aan de ander kant van de wereldbol. Wij houden het bij een ritje naar Bokhoven op zondagmorgen en een extra bakje koffie. Voor jouw rit is iets meer nodig en zal je elke dag op de fiets springen. Kom heelhuids terug met een rugzak aan fietsverhalen en laat ons smullen van je belevenissen. Ik ben heel erg benieuwd naar het klimwerk op een hoogte boven de 3000 meter. Heel veel plezier en veel voorspoed toegewenst vanuit het dorp met de bekende fietstocht.
  7. Frans en Dini:
    23 juli 2014
    Succes en goede reis. Het gaat nu echt beginnen.
  8. Jos Denissen:
    23 juli 2014
    Dag Joost,

Wat een avontuur ga je tegemoet zeg! 5 maanden in een ander continent met de fiets en de uitdaging van 11.000 avontuurlijke kilometers. Dat is niet niks. We wensen je alle succes en plezier toe!! "En zurgt dagge wir heel thuis komt!" Jos en Mariette.
  9. Alex:
    24 juli 2014
    Hey Joost,

Heel veel succes de komende maanden. Ben benieuwd naar alle indrukken en verhalen. En ik hoop dat je jezelf niet te vaak tegenkomt ;-) Hopelijk maken we er met de 'boys' ook een leuke eerste competitiehelft van. Maar denk dat Joep je wel op de hoogte houdt (zag wel dat de indeling zwaar was, met veel E1 teams).

Veel plezier, tot over een paar maanden en 'vive le velo'!

Alex